Vzhled PrestaShopu

Jak má dobrý eshop vypadat, aby se levný web postupem času nestal žroutem vašich financí? Vybíráme prvky, které se řadí v ziskovém internetovém obchodu k nejzásadnějším (a PrestaShop na míru je dotáhne k dokonalosti).

Grafická šablona

Nastavení grafického layoutu často bývá první krok při tvorbě eshopu. Měl by odpovídat firemnímu stylu, marketingovým pravidlům a hlavně by měl být na první pohled příjemný, srozumitelný a přehledný. Zkuste se při jeho výběru vcítit do pohledu vaší cílové skupiny. Správná struktura nejen pomáhá návštěvníkům v orientaci, ale také podporuje výkonnostní marketing.

Lokalizace a daně

Sledovací systém opravdu kvalitního internetového obchodu umožňuje rozsáhlou správu daní a lokalizaci. Díky němu lze správně vypočítat daňovou sazbu, konfigurovat směnné kurzy, vybírat měnu, přizpůsobit formát adresy příslušnému státu nebo synchronizovat ceny podle denního kurzu. Obchodování v zahraničí nikdy nebylo tak snadné…

Klientský účet

Důkladná, poctivá a na data bohatá personalizace tvoří jeden z klíčových trendů elektronického obchodování současnosti. Pokud toho budete o klientovi vědět co nejvíce, máte mnohem větší šanci nabídnout mu výrobky přesně podle jeho gusta. A dosáhnout jeho pravidelného nakupování u vás, což je ten nejefektivnější marketing.